Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Klochan A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Tronko V. Application polarimetry for measurement of relief [Електронний ресурс] / V. Tronko, V. Romanenko, A. Klochan // Proсeedings of the National Aviation University. - 2015. - № 3. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2015_3_12 Розглянуто проблему використання поляриметрії для вимірювання рельєфу місцевості. Запропоновано поляриметричний метод вимірювання. У порівнянні з наявними методами вимірювання поляриметричний метод забезпечує скорочення часу вимірювання й при цьому забезпечує високу точність. Він забезпечує неперервність і високу точність вимірювання завдяки застосуванню поляриметра, високу швидкість і низькі трудозатрати вимірювального процесу за рахунок автоматизації процесу вимірювання.
| 2. |
Klochan A. E. Aviation Navigation System Based оn Polarimetric Technology [Електронний ресурс] / A. E. Klochan, A. Al-Ammouri, V. G. Romanenko, V. D. Tronko // Electronics and control systems. - 2016. - № 3. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2016_3_6 Розглянуто питання розроблення поляриметричного навігаційного методу для визначення координат повітряного судна. Цей метод потенційно дозволяє підвищити точність та чутливість визначення навігаційних параметрів. Розглянуто існуючі методи і системи та запропоновано поляриметричний метод для визначення навігаційних параметрів літального апарату. Запропоновано блок-схему бортового і наземного поляриметричного пристрою. Наведено результати математичного моделювання вимірювального каналу.
| 3. |
Klochan A. E. Dual Channel Polarimetric Device for Fixed-Wing UAV Attitude Determination During Landing Approach [Електронний ресурс] / A. E. Klochan, V. G. Romanenko, V. D. Tronko, A. V. Skrypets // Electronics and control systems. - 2015. - № 4. - С. 31-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2015_4_7
| 4. |
Al-Ammouri A. Estimation the Information Reservation Effectiveness of Unmanned Aerial Vehicle Information-Control Systems [Електронний ресурс] / A. Al-Ammouri, A. О. Degtiarova, H. A. Al-Ammori, A. E. Klochan, O. P. Tymchenko // Electronics and control systems. - 2017. - № 4. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2017_4_4 Розглянуто питання аналізу та оцінки методів підвищення ефективності інформаційного резервування інформаційно-керуючих систем безпілотних літальних апаратів. Розглянуто методи паралельного, послідовного, модульного та комбінованого інформаційного резервування. Отримано математичну модель оцінки ефективності різних видів інформаційного резервування. В якості критерію для оцінки ефективності інформаційного резервування використовується інформаційний критерій, який представляє собою різницю ентропії інформації при інформаційному резервуванні та ентропії одиничного джерела інформації. Даний критерій може бути використаний як загальний критерій оцінки якості різних методів інформаційного резервування для інформаційно-керуючих систем безпілотних літальних апаратів. Проведено математичне моделювання паралельного, послідовного, комбінованого інформаційного резервування, модульного інформаційного резервування першої та другої ієрархії за умови, що джерела інформації характеризуються низькими показниками надійності та достовірності інформації. За результатами математичного моделювання показано, що найбільш інформативним є модульне інформаційне резервування другої ієрархії, а також модульне інформаційне резервування першої ієрархії та комбіноване інформаційне резервування.
| 5. |
Klochan A. E. Polarimetric Unmanned Aerial Vehicle Landing System [Електронний ресурс] / A. E. Klochan, A. Al-Ammouri, V. K. Subbotyna, I. S. Abdulsalam Hafed // Electronics and control systems. - 2017. - № 4. - С. 50-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2017_4_9 Розглянуто питання розробки перспективної поляриметричної системи посадки безпілотних літальних апаратів літакового типу. Запропоновано поляриметричну систему посадки, також, може використовуватись для посадки безпілотних літальних апаратів інших типів. Розглянуто існуючі системи посадки безпілотних літальних апаратів, а також запропоновано поляриметричну систему посадки, яка складається з двох частин: наземного блоку (блоку випромінювання) та бортового блоку (блоку вимірювання). Розглянуто методи формування лінії глісади з використанням поляризованого випромінювання та блок-схеми каналів бортового та наземного блоків. При цьому наземний блок складається з трьох каналів випромінювання, а бортовий блок - з п'яти каналів вимірювання. Запропонована система потенційно дозволяє визначати просторове положення безпілотного літального апарату під час посадки, а також його відхилення від траєкторії посадки з високою точністю та чутливістю. Поляриметрична система посадки дозволяє проводити посадку на негоризонтальні та рухомі площини посадки, а також здійснювати посадку за складною траєкторією посадки. Наведено формули перерахунку поляриметричних параметрів, які вимірюються, в параметри просторового положення безпілотного літального апарату та його положення відносно лінії глісади. Показано результати математичного моделювання роботи каналу вимірювання, за результатами якого можна зробити висновок, що залежність поляриметричних параметрів від величини відхилення безпілотного літального апарату від лінії глісади має переважно лінійний характер та залежить від просторового положення безпілотного літального апарату.
| 6. |
Klochan A. E. Local Polarimetric System for Measuring Aircraft`s Navigation and Piloting Parameters [Електронний ресурс] / A. E. Klochan, A. Al-Ammouri, V. K. Subbotyna, O. P. Palchik, M. M. Dekhtiar // Electronics and control systems. . - 2018. - № 3. - С. 107-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2018_3_18 Розглянуто питання розробки локальної оптичної системи для вимірювання пілотажно-навігаційних параметрів (ПНП) повітряного судна (ПС) з використанням поляриметричних технологій. Така система спрямована на підвищення чутливості та точності визначення ПНП ПС у локально обмеженому сегменті повітряного простору з високою щільністю руху. Розглянуто існуючі методи та системи для вимірювання ПНП ПС, а також запропоновано поляриметричний метод та поляриметричну систему, які їх реалізують. Поляриметричний метод вимірювання ПНП ПС полягає в вимірюванні азимута площини (АП) поляризації заломленого променя та визначенні просторового і плоских кутів падіння випромінювання, а також просторового положення літального апарату. Запропонована локальна поляриметрична система для вимірювання ПНП складається з двох основних вузлів: блоку вимірювання та блоку випромінювання. Блок випромінювання випромінює поляризований промінь з визначеним АП поляризації та з певним кутом розсіювання. Блок вимірювання вимірює АП поляризації заломленого променю та обчислює АП поляризації падаючого випромінювання та його кут падіння. Запропонована система дозволяє одночасно вимірювати як пілотажні, так і навігаційні параметри з високою точністю та чутливістю. Моделювання роботи вимірювального каналу показує, що залежності мають лінійний характер і добре узгоджуються з вимірювальними параметрами. Результати роботи можуть бути застосовані в процесі розробки та впровадження, наприклад, поляриметричної навігаційної системи і вимагають додаткових теоретичних та практичних досліджень.
| 7. |
Al-Ammouri A. Methods for Improving the Data Reliability in Information and Control Systems [Електронний ресурс] / A. Al-Ammouri, H. A. Al-Ammori, A. E. Klochan, O. P. Tymchenko, A. Al-Ahmad // Electronics and control systems. . - 2018. - № 4. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2018_4_5 Розглянуто питання аналізу і оцінки підвищення достовірності резервування інформації в інформаційно-керуючих системах. Розроблено пристрій паралельно-послідовного інформаційного резервування для підвищення надійності та достовірності даних та мінімізації обмежуючих факторів: зменшення числа паралельно зарезервованих джерел інформації, часу старіння інформації, кореляція випадкових перешкод, збоїв і самовідновлюються відмов в інформаційно-керуючих системах. Представлено результати математичного моделювання роботи пристрою, за якими можна зробити висновок, що, якщо правильно поєднувати паралельне і послідовне інформаційне резервування, то можна оптимально скоротити як число зарезервованих джерел інформації, так і кількість послідовних перевірок для підвищення достовірності даних. Розробка і використання пристрою на основі комбінованого резервування забезпечить високу достовірність інформації в інформаційно-управляючих системах, а також істотне знижує ймовірності невиявлення і помилкової тривоги в системах сигналізації небезпечних ситуацій.
|
|
|